OneTrust
flow-image

Modernizacija marketinške strategije 2022.: aktiviranje podataka

Ovaj je resurs izdala tvrtka OneTrust

U ovom ćemo blogu razgovarati o tri stvari koje trgovci i nadležne osobe za privatnost trebaju imati na umu dok pokušavaju uspostaviti ovu ravnotežu privatnosti i personalizacije ove godine usred sigurnih budućih promjena. Također će se usredotočiti na dvije ključne tehnologije koje mogu zajedno raditi na podršci privatnosti vaše marke i iskustva s kupcima. Konkretno, radi se o Platformama za upravljanje pristankom (Consent Management Platforms - CMP) i Platformama podataka o kupcima (Customer Data Platforms - CDP) i kako vam one mogu pomoći u izgradnji podatkovnih temelja kako biste pokrenuli svoje sustave personalizacije usmjerene na privatnost. Krenimo!

Preuzmi

box-icon-download

*obavezna polja

Pristanite na uvjete

Traženjem ovog resursa prihvaćate naše Uvjete korištenja. Svi podaci zaštićeni su našom Obavijesti o privatnosti. Ako imate dodatnih pitanja, pošaljite e-poruku na adresu dataprotection@headleymedia.com.

Povezane kategorije Sigurnost podataka, Sigurnost baza podataka, Sigurnost podatkovnih centara, Sigurnost usmjerena na podatke, Sprječavanje gubitka podataka (DLP), Softver za maskiranje podataka, Upravljanje ključem za šifriranje, Sigurnost mobilnih podataka, Upravljanje tajnama, Sigurnost e-pošte, Sigurnost e-pošte u oblaku, Zaštita od neželjene pošte, Šifriranje e-pošte, Inteligentna zaštita e-pošte, Sigurni pristupnik e-pošte, Otkrivanje i ublažavanje učinka botova, Izolacija preglednika, Praćenje Dark Weba, DDoS zaštita, Otkrivanje prijevara, Sigurnosni mrežni pristupnici (SWG)