

Modernizacija marketinške strategije 2022.: aktiviranje podataka
Ovaj je resurs izdala tvrtka OneTrust
U ovom ćemo blogu razgovarati o tri stvari koje trgovci i nadležne osobe za privatnost trebaju imati na umu dok pokušavaju uspostaviti ovu ravnotežu privatnosti i personalizacije ove godine usred sigurnih budućih promjena. Također će se usredotočiti na dvije ključne tehnologije koje mogu zajedno raditi na podršci privatnosti vaše marke i iskustva s kupcima. Konkretno, radi se o Platformama za upravljanje pristankom (Consent Management Platforms - CMP) i Platformama podataka o kupcima (Customer Data Platforms - CDP) i kako vam one mogu pomoći u izgradnji podatkovnih temelja kako biste pokrenuli svoje sustave personalizacije usmjerene na privatnost. Krenimo!
Preuzmi
*obavezna polja
Traženjem ovog resursa prihvaćate naše Uvjete korištenja. Svi podaci zaštićeni su našom Obavijesti o privatnosti. Ako imate dodatnih pitanja, pošaljite e-poruku na adresu dataprotection@headleymedia.com.
Sigurnost podataka, Sigurnost baza podataka, Sigurnost podatkovnih centara, Sigurnost usmjerena na podatke, Sprječavanje gubitka podataka (DLP), Softver za maskiranje podataka, Upravljanje ključem za šifriranje, Sigurnost mobilnih podataka, Upravljanje tajnama, Sigurnost e-pošte, Sigurnost e-pošte u oblaku, Zaštita od neželjene pošte, Šifriranje e-pošte, Inteligentna zaštita e-pošte, Sigurni pristupnik e-pošte, Otkrivanje i ublažavanje učinka botova, Izolacija preglednika, Praćenje Dark Weba, DDoS zaštita, Otkrivanje prijevara, Sigurnosni mrežni pristupnici (SWG)