Accenture
flow-image

Kako podaci pomažu marketinškom osoblju da raščiste situaciju

Ovaj je resurs izdala tvrtka Accenture

SHARE Podaci o kupcima i uvidi u situaciju ono je što danas potiče marketing digitalnog doba. Pa ipak, više od polovice (57 %) rukovoditelja marketinga priznaje da nemaju podatke koji su im potrebni za razumijevanje kupaca ili predviđanje njihovih potreba. Ovaj problem proizlazi iz činjenice da su marketinške organizacije prisiljene da se (pre)brzo razviju u samo nekoliko godina. Kako se nove tehnologije i točke od interesa pojavljuju naizgled preko noći, nadležne osobe na polju marketinga opterećene su dugačkim popisom beskrajnih zadataka i crnih podatkovnih rupa. Dapače, gotovo 70 % marketinških rukovoditelja kaže da je prošla godina potpuno iscrpila njihove zaposlenike. Pročitajte da biste otkrili kako podaci pomažu nadležnom marketinškom osoblju u raščišćavanju njihovih situacija.

Preuzmi

box-icon-download

*obavezna polja

Pristanite na uvjete

Traženjem ovog resursa prihvaćate naše Uvjete korištenja. Svi podaci zaštićeni su našom Obavijesti o privatnosti. Ako imate dodatnih pitanja, pošaljite e-poruku na adresu dataprotection@headleymedia.com.

Povezane kategorije Sigurnost u oblaku, API zaštita, Sigurnosna točka za pristup oblaku (CASB), Usklađenost s propisima korištenja oblaka, Sigurnost podataka u oblaku, Ublažavanje DDoS-a u oblaku, Sigurnost rubnih mrežnih podataka (edge) u oblaku, Sigurnost datoteka u oblaku, Upravljanje stanjem sigurnosti u oblaku (CSPM), Platforma za zaštitu radnog opterećenja u oblaku, Prošireno otkrivanje i reagiranje (XDR), Usluga sigurnog rubnog (edge) mrežnog pristupa (SASE), Upravljanje dijeljenjem podataka među aplikacijama